Alone in tha ghetto

Godmorgon! Igår drog jag & Angelico till konsum mötte Hampus sen åkte vi till statoil sen skjutsa han oss till dp där vi mötte Jossan o Emma. Vi drog till gården. Där va 3 små saknade pojkisar, Pontus Osten & Min sötnöta Gluggen! Vi kollade på dum & dummare. Sen gick jag & Angelica hem. Kollade på film sen somnade jag vid halv ett. Vi vaknade tjugo i tolv imorse då gick jag Helen & Agelito hem till mig och hälsa på Maja. Nu åkte Helen & Angelica till handen c och ja sitter kvar här. Fast Pontus är hemma fast nere. (Hennes papi) Men dom kommer antagligen hem snart då käkar vi frulle och kollar film eller något. Slöödag! Ikväll ska Angelica träffa Maja A och jag skulle igentl på bio med Pontus o se harry potter men no money och har inte sett dom andra harry potter så kommer inte fatta :( Men kanske ska träffa Johanna Stålnacke. Bloggar sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0