Brandbergis

Tjo! Imorse kunde jag inte blogga när jag precis hade vaknat för batteriet på datan hade dött och hade inte laddaren till datan med till papi & dagi. Men imorse när vi vakna åt vi frulle och låg i sängen & jag lärde Angelica polska eftersom vi ska till Polen någon gång eftersom sommaren. Men sen tog vi ett bussen till handen och gick av i haninge c. Där va Frida sen tog vi bussen hem och på bussen satt Gjinoa & Min man Pontus. Angelica gick hem till sig nu och jag till mig. Hon ska komma hit snart för mami ska åka och handla och vi ska vakta hunden. Senare vid 5 åker Angelica till landet och hon sover där och jag hemma. Jag skulle igentligen träffa Shaki men orkar inte åka till jordbro ikväll. Så träffar han någon annan dag ist. Så ikväll blire mycket uppdatering eftersom jag bara e at home. Bloggar mer senare. Puss!

Ena mitt öga har svullnat upp för jag åt nektarin igår. Kul jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0