Donken stalkers

Tjo! Förlåt för att jag inte bloggade igår, hade inte tid :( Men jag drog till Jennie, vi kollade på never been kissed typ 15 minuter.  Sen drog vi till Johanna Lohman hämtade skinnjacka, sen gick jag Johanna & Jennie till donken och åt igen, lilla menyn men mcjunior istället. Sjukt gott! Sen satt vi där till elva, sen drog Johanna och jag & Jennie satt vid mårdvägen och tog kort. Lyssnade på sjukt hög musik och typ stog på händerna. HAHA! Typ tjugo i tolv kom Big mama Hampus Hedin, Madi & Ernesto med bilen och vi satt o pratade en stund. Sen hoppade vi in och åkte till trollbäcken, ingen aning varför.. Sen släppte vi av Ernesto i kulfång, sen Madi i svartbäcken sen skjutsade han mig o Jennie. Vi kom hem vid halv ett. Då kollade vi klart på never been kissed. Skitbra! Sen somnade vi runt kvart över 1, sen halv 2 ringde nån till Jennies mobil och skrek, Vi vart skiträdda.. Imorse vaknade vi tolv, åt frulle och jag klädde på mig och Jennie följde mig till bussen. Nu är jag hemma och har vart det ett tag, pratar med några på facebook. Ska kolla på Slumdog millionaire, och vara hundvakt typ två timmar -.- Kan någon rädda mig? :( Bloggar sen. Puss!

Jag Angelica & Gloria dagen innan jag skulle till Turkland, vi dansade in the rain :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0