Do you know?


Vet att visste stavas med två s men min kusin Klaudia har skrivit fel men skitsamma orkar inte göra en ny

- Jag sover med öppen mun, har gjort det sen jag var liten. Hatar det

- Jag brukar ha tix att min vänstra arm hoppar till helt plötsligt, eller tix i vänstra ögat.

- Jag har tvångstankar väldigt ofta, om jag ligger i sängen mitt i natten och ska sova och tex inte vet vart jag la mitt busskort, då kan jag gå upp och leta efter det tills jag hittar det. Något jag stör mig på väldigt mycket

- När jag var liten var jag urgrym på Tennis. Jag gick med Melissa Bakalbasic också :) Men sen bröt jag min arm och fick inte spela längre. Hade jag inte brytit armen tror jag faktiskt att jag fortfarande hade spelat tennis.


- Jag ångrar mig verkligen stort att jag gjorde sidecut

- Det är jäättemånga som tycker att jag och Micaela ser ut som tvillingar. Tycker ni det?




- Jag har alltid jättesvårt att komma över killar

- Hade jag fått välja hade jag velat heta Angelina (mitt mellan namn)

- Jag hatar att simma ut i havet, vågar inte längre än till brösten. Höll på att börja gråta i Turkiet
när jag skulle försöka gå längre ut.


- Är rädd för trånga utrymmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0