Feber

Hej alla friska där ute -.- Jag kommer tyvärr inte blogga mer idag, kanske ett inlägg senare på kvällen. Igår somnade jag runt 3 och vaknade halv 6. Har haft sjukt ont i ryggen och halsen. Har feber också. Så jag knarkade mediciner fick ligga i mammas säng idag wohho! Vid nio somnade jag och vaknade halv tolv typ. Har pratat med Angelica & Ernesto på tele en stund, mötte Angelica. De va verkligen otroligt jobbigt de där, att gå en bit. Trodde jag skulle bryta ihop. Har kollat på Lizzie Mcguire the movie. Skitbra men hade redan sett den förut. Nu kollar jag på hämnden, våra grannar borrar så de låter som in i helvete. Skitjobbigt! Efter filmen ska jag vila lite. När mamma kommer hem (17.00) Ska vi till doktorn och kolla om jag har körtelfeber. Hoppas inte jag fyller fan år om 4dagar :/ Men vi hörs. Puss!

Gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0