FÖRLÅT!

Ominherregud vad dålig jag är! Ska berätta om mina dagar, i förrigår va vi i Rudan med några. Inte så jättekul men aa, sen mötte vi Elvis ( jag & Micaela ) åkte hem till Micaela, sen kom Denice. Vi 4 gjorde ryggmassage på varandra typ 1timme, sen somnade vi vid tre. Och jag väckte alla vid 9 halv 10. Vi åt frulle sen åkte Denice hem, sen Elvira. Jag & Micaela dansade och tog det lugnt, sen fixa vi oss sen kom Denice Elvira & Angelica. Vi va hos M en stund sen tog vi bussen till gullmars mötte Ernesto & Anton. Vi åkte till donken i stan, sen gick vi bara runt. Köpte en ny piercing hihi! Sen satt vi inne i kulturhuset vid plattan, och såg hela norge visningen. Så sorgligt, r.i.p <3 Sen sjöng Sarah Don nånting hon som sjunger I remember love. Sen drog Denice, jag & Micaela åkte hem till henne. Sen kom Jennie, vi gick ut med hunden och Lillan lilla plutten hihi. Sen gick vi till Micaela och sen hem till mig en stund, sen åkte vi till Moa Alakoski, där va Gluggen Pontus Fanny Gabbe & Teemu. Vi drog till klena skulle på fest men vi drog till stenbadet istället, De började så alla drog hem. Sen mötte vi massaaaaaa andra på bussen, drog till brandbergen vid halv ett typ skulle på lokalfest med alla men det vart inget snuten kom innan vi kom dit typ. Så jag Micaela Jennie & Frida gick, Frida tog bussen hem och jag M & J till mig. Ganska sådär kväll, idag vaknade vi 11 typ. Vi har degat hemma och snackat och planerat lite. Höhö, nu är dom i handen snabbt och fixar en grej. Jag orkade inte följa med för måste vakta Maja. Snart kommer Mami & Mormor hem då ska jag J & M till Micaela. Jag & Jennie sover där inatt och de ska bli fääääääääätt nice! Kollar på Made nu. Hörs sen ciao!

Längesen skitful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0