Harry Potter maraton

God eftermiddag! Jag åkte till handen terminalen och mötte Angelica, vi gick till c och träffa Louise och Elvira. Sen drog vi till biblan och pratade, sen kom Moa Alakoski och sen Elin. Sen drog Angelica Louise & Elvira. Då gick jag Elin & Moa A runt i centrum och jag provade ett par höga shirts som va för stora :(:( Sen tog jag bussen hem, har ätit nu. Ska bara blogga och klä på mig sen drar jag till Elvira. Jag Louise Elviri & Angelica ska kolla på alla HarryPotter. Sen sover jag hos Angelica inatt på landet. Myspys men nu ska ja kolla fb o så. Bloggar innan jag går pussss


Nu ska vi tydligen vara hos Louise ist och vi kanske sover där ist. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0