Hemma från bion!

Godkväll bloggen, jag & Angelica drog till tåget. Vi kollade på skräckfilm på tåget (vi hade datan med oss) sen vart de något skitläskigt så vi skrek haha men sen drog vi till biosalongen saga och köpte biljetter sen köpte vi en varsin mjukglass på donken sen klockan nio började filmen. Vi kollade på kronjuvelerna, sjukt bra film rekomenderar verkligen den. Mycket tårar kom det från mig o Angelica iallafall. Jättesorglig :/ Hah nej men sen sprang vi till tåget på 16 min från Saga, ouh coola flikkor. Sen kom Melina & Meyrem så vi satt med dom på tåget och pratade lite om everyyything. Juste jag o Angelica kände oss lite udda, alla kollade på harry potter idag så skulle vi se kronjuvelerna.. Men aa vi kom hem hit till dagi och papi för typ 15min sen, vi har ätit och tvättat bort sminket och borstat gaddarna, Nu ska vi kolla på creep på datan sen sova typ. Bloggar imorgon när vi har vaknat. Puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0