HEMMA!

Från Turkiet! Förlåt för att jag inte har bloggat något alls. Men har inte orkat för de finns inte åäö dära och de blir fult om man ska skriva oai och sånt ist. Men vi har haft de sjukt nice! Solat, dansat badat, lärt känna massa sköna turkar och svenskar dära! Minne för livet. Men ja e typ inte brun för jag hade meeeensverk där o ppallade inte hade så jävla ont. Men de kommer bildbomb imorgon. Vi kom hem till  mig typ 5imorse, då gick ja o Jennie ut och sprang. Vi kom hem vid sex, åt. Jag somnade vid åtta sen klockan 12 väckte mamma oss, vi åt frulle och åkte till Norrtälje, tog 2timmar dit och vi köpte sötaste valpen Maja. Jennie gick precis hem hon ska äta hos sin farmor och jag ska vakta hunden tills mamma kommer, fixa mig lite sen möter vi världens mest saknade Micaela. Jag bloggar självklart sen! Ni kan få en bild från imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0