Laddat ner movies

Tjo! Vid ungefär halv sju drog Angelica hem till landet och jag mötte Ronja vid henne typ, vi drog till centrum mötte Elvira och Louise sen drog jag & Ronja till rampen. Sen in till bobas, vi spelade trummor och piano med Osten. Värsta bandet! Sen tog jag & Ronja bussen till brb c och gick därifrån, Ronja till sig och jag till mig. Jag duscha på dirren när jag kom hem, hade hårinpackning i. Skönt.. Nu ligger jag i min säng och kollar på Festival. Sjukt bra film. Har typ 35 min kvar av filmen, ska kolla klart och äta vattenmelon och dricka cola. Sen kanske jag möter Ronja en stund. Senare ikv ska jag kolla på tusen gånger starkare som jag också laddat ner. Och life as we know it. Så det blir en mys hemma kväll. Nu ska ja checka filmen och smsa med min make. Vi har faktiskt ett halvår om några dagar. Hihi wippi! Men bloggar när filmen e slut. Puss

Den filmen ser jag nu. 7t bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0