My song for the world


Godmorgon alla sköna tomtetossar! Nej jag skoja, igår somnade jag någonstans vid typ
halv 2-2. Imorse vaknade ja tio men somnade om på dirren och vaknade tjugo över 12.
Åt frukost och har suttit ute på baksidan och pratat med mamma lite. Hon är så underbar
som alltid förstår mig ♥ Och jag gick precis upp för jag ska sätta på musik och börja fixa
mitt hår är krulledull för att jag duschade håret yesterday. När jag är klar drar jag in till
handen och möter Angelica. Vet inte vad vi hittar på det märker vi sen. Ikväll blir det fest
i huddinge eller gårdens bad och träffa Felix och hans vänner. Smsar med Alex N, Shaky &
Andreas nu. Haha Angelica snackar nog med sina små gullisar. HAHHAHAHA! Nej men jag
lägger ut outfit sen :) Och inatt sover jag på Angelicas land årsta havsbad. Så bloggar när
vi kommer dit ocksåååå :) Nu ska ja smsa Louise åsnan tihihihihih byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0