Rudan

Hejsan hopsan! Igår drog jag o Jennie o mötte Micaela Denice Louise & Jossan. Saknat brudarna! Sen åkte vi till donken ( jag o Jennie ) sen mötte vi Elvira och Meyrem. Men dom drog, sen mötte vi Pussy Pontus W Mumin Gjinnen & Alex vid Sågen. Va med dom till typ 11 sen drog jag o Jennie till vh. Vi kom hem vid tjugo över tolv då åt vi sen sov vi. Imorse vakna vi runt elva, Jennie åkte hem och jag va hemma med papi & dagi. Sen tog jag & Dagi 1 bussen hit hem till mamma. Vi har lekt lite med valpis och nu ska jag till Jennie vi ska till rudan och möta brudarna. Puss!

Från Turkiet


Kommentarer
Postat av: Mikiss

jag följer din blogg, den är fett fin! :D

2011-07-10 @ 20:09:21
URL: http://photobymikiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0