Skepp & Hoj

Mors! Imorse vakna ja halv tolv, duschade. Klädde på mig och väckte Ronja. Vi åt frukost och drack te. Sen vid ett följde jag henne en bit sen gick jag hem igen, va hemma typ 1timme sen drog jag till handen, gick till Tove och mös med hennes kattunge Bosse. Så söt! Sen kom Clara, vi pratade sen tog jag bussen hem vid typ 5. Har vart hemma sen dess. Mamma köpte kebab till mig hihi. Skulle igentligen träffat Louise men får inte gå ut saknar henne jetemycket :( Jag har laddat ner The Shining och Lizzie Mcguire the movie. Så ska tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och äta goda saker. Vet inte om jag bloggar mer idag. Sovsågott. Juste btw, jag och mamma kollar på en resa till Turkiet 1vecka den 12augusti. Hihi happy girl! Aja ciao!
Jag älskar kebabrulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0