Sonnys chans

Godmorgon! Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, vi försökte ladda ner filmer och väntade en timme sen gick de inte att kolla. Vi fixade först Angelicas design och fixa och trixa med en header på photoshop. Men de gick typ inte bra med headern. Vid halv 2-2 satte vi på Easy A. Sen tvätta vi bort sminket och så och gick upp på rummet och kolla istället. Men jag somnade vid halv 3-3 typ. Angelica kollade klart på filmen tror jag. Jag blev väckt av att Maja skällde imorse vid tio. Snällt.. Sen gick jag ner åt världens godaste soppa. Nu sitter jag nere i min soffa och kollar på Sonnys chans och bloggar. Cool tjej. Snart får faktiskt Angelica ta och vakna! :O


Peddoblick på sista bilden. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0