Sunes Sommar

Godmorgon bloggen! Bloggade aldrig igår, Låg och degade fram till klockan halv sx sex då jag hoppade in i duschen och klädde på mig jeans & en tjocktröja och tog bussen till Elvira. Denice mötte mig sen tog hon bussen hem, sen kom Elvira till skomaka sen gick vi till henne. Där va Jossan, Micaela, Louise, Melina & Elvira. Sen drog Louise hem, vi åt kyckling & ris med sås hemma hos Elvis. Gått! Sen började vi gå mot krodilberget, Jossan & Micaela badade efter en låååååång stund. Sen drog Melina hem & jag Elvis Micaela & Jossan till Micaela, åt ballerina kakor och pratade. Sen tog jag & knäppjöken Elvira bussen hem nånstans vid tjugo över tio. När jag kom hem borstade jag tänderna och la mig i sängen. Somnade runt tre och vaknade halv sju, Sen vid typ sju somnade jag & vaknade kvart över nio. Har ätit frukost och laddat ner Sunes sommar. Ska kolla på den nu och äta melon hihi!

Min Tokstolle ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0