Tjofan!

Igår fixade jag Jennie Micaela & Alexandra oss hos Micis. Sen drog vi till Tyresö centrum. Mötte Svante, Felix, Abbe & nån till. Sen kom en annan kille och vi drog till Andreas som hade festen. Vi dansade och hade det trevligt tills de hände lite grejer. Men vi kom hem till Micaela vid kvart över 2 typ. Då va de några hos Micaela, Kevins kompisar. Pratade lite med C & Kevin sen gick jag och la mig. Somnade runt tre, sen vaknade jag halv elva imorse. Vart väckt av Jennie som satt och stirra som ett peddo på mig hahahhaha! Ja o Jennie tog bussen hem sen, niceeeeenice. Men nu ska jag vila lite är trött sen kommer Jenni sen kommer alla brudarna oc hdet är typ tjejkväll typ en timme. Aja puss!

Jag och Svantisen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0