Usel bloggare

Förlåt så hemskt mycket. Igår drog jag till donken med Elvira och Louise, jag & Elvira köpte en box med 20nuggets i och delade på. Sen en varsin chees. Tjocka jo jag vet. Sen tog jag & Elvis bussen hem till mig och hämtade badkläder sen drog vi till Elvis, hämtade badkläder och kollade bussar o så. Sen drog vi till skomaka vänta på bussen där sen hoppa vi på Johanna p & Linus buss och vi drog till gullmars. Vi väntade på Louise där, sen tog vi typ 19x bussen till Hagsätra och gick därifrån till Älvsjö badet. Inte så långt, sen badade vi där. Eller jag & Elvira doppade bara oss :) men linus puttade i mig. -.- Sen klädde vi på oss varma kläder och väntade på bussen till alvsjö station, därifrån fick ja o Elvis springa för att hinna med bussen till gullmars. Sen tog vi bussen från gullmars, jag va hemma typ kvart över elva. Då satte jag mig vid datan men den hade damp och lackade så jag la mig och smsa istället, sen somnade jag nånstans vid kvart över tolv. Imorse skulle jag & Elvira och några till till grönan, men jag försov mig och har inte pengar. Dom e hos papi och ja orkar inte åka ända t flemmingsberg typ. Så vi åker imorn istället, Jag ska ner nu och äta frukost sen ska jag möta Elvira en stund. Vet inte riktigt vad vi gör, kanske bara chillar i orten. Eller i porten, nä skoja men nu måste ja klä på mig föfan. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0