-.-

Förlåt! Jag har inte suttit vid datan och har inte haft tid. I fredags va ja i skolan o lalal sen åkte ja till Jennie sen vid halv sex kom Johanna Stålnacke till Jennie och vi fixade oss. Sen gick vi till bussen, då va Johanna tvungen att åka hem snabbt så ja o Jennie åkte till handen sen till Jennie pappa och till mig. Sen mötte vi Johanna vid skytten och satt och asgarvade och pratade om allt möjligt. Så jävla mys! Sen åkte vi till Klena, väntade på bussen. Vart hungriga. Beställde kebabpizza!! Sen ständge dom och vi va tvunga att ta med. Så vi går exakt ut och jag håller pizzan och ja tappar pizzan upp och ner. Men kartongen va ju på som tur. Och då gick de förbi ett gäng och skrattade åt mig o ba '' HAHA HON TAPPA PIZZAN '' :$ Sen drog vi till Raman, träffa Simon som ja inte träffat på länge. Vi dansade, sjöng, lärde känna nytt folk och hade skoj. Jag Johanna & Jennie kom hem till mig vid halv tolv, då tvättade vi bort sminket bärde in sängen och la oss i sängen. Vi somnade vid halv ett-ett, Imorse vaknade ja o Johanna typ 10-halv 11, Sen vaknade Jennie. Då gick vi ner och åt frulle, gick promenad. Kom hem och låg i sängen och dega ett tag, gick ner och kolla på talang sen hade Johanna fått en fästing så hon va skiträdd ahhaha söt. Sen vid två åkte Jennie hem och Johanna skulle möta en kompis. Jag hoppade in i duschen, duschade typ 1 timme. Ska platta håret nu, ska på middag hos min låtsasmammas & pappas kompis, Vallavägen men vet inte hur ja kommer dit..... Hoppas Weronika & Klaudia är där :) Jag ska va med Jennie idag vet inte riktigt vad vi hittar på. Puss!

Ramsdalsvägen hihi. BUUUUUUUUUZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0