Duschen brorsen

Tjo! Angelica kom till mig vid fyra, då kollade vi tv och pratade. Jag har ont överallt så orkar fan inte ens skratta. Vid kvart i sex gick hon hem. Jag hoppade in i duschen och tog en lång dusch. Ska föna håret, sen vet jag inte vart jag o Angelica drar. Centrum snabbt sen hem igen. Juste, har värsta fläskläppen pga ANGELICA. Så jävla pinsamt.. Så de kommer bara gamla bilder tills de försvinner haha. Imorgon fyller Angelica år. Så vi ska till stan och fika ♥ Sen på kvällen är det släktmiddag hos henne med typ hela släkten och jag ska vara med.. Pinsamt jao. Jag bloggar inte mer idag, ska sova tidigt så jag orkar gå upp imorgon. Juste vi har vårshow också! :D Och min bebiiii Johanna Premberg ska sjunga. Hihi! Puss

En bild från igår, jag och mami :) Snygga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0