Duschen väntar på mig

Igår va de ju valborg, jag o Jennie va i vh och gjorde lite grejer. Sen åkte vi hem, vilade. Åt, och började fixa oss. Tjurade lite, sen vart allt bra och vi åkte till gropen sen tog vi bussen till raman där våra vänner va. Vi drog efter tjugo minuter, mötte David Sundvall och tog bussen till kulfång och gick till statoil. Alla köpte lite grejer. Sen så tog jag Jennie, Linus, Johanna p, Daniela, David, Sasha & Elvira bussen till Linus. Hos han tog vi det lugnt o tog hand om sötisen Johanna P. Sen följde jag Jennie & Linus henne till kulturhuset och stod där med henne ungefär 30min. Sen drog vi till Linus, då drog alla. Ja Linus Jennie satt kvar typ 5min sen gick vi till bussen. Linus följde oss, vi kom hem vid halv två typ. Då däckade vi på direkten, Imorse vakna vi helt dööda. Pluggade grymt mycket. Cyklade till ica maxi och köpte gottigrejer. Sen hem och städade Jennies rum. Sen hem t mig o kollade BB. Jennie duschar nu, efter det ska jag duscha sen blir det upp och sova. Börjar halv nio imorgon. Ska möta Alex vid bussen typ 10över 8 om han nu orkade. Hörs imorgon! Puss :) Såg att underbaraaa Linus har bloggat. Hihi!

HAHA gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0