:$

FÖRLÅT SÅ JÄVLA MKT! I fredags va vi hos en kompis och chillade sen drog vi och va vid lyckeby fotbollsplan, Lärde känna nytt folk. Riktigt kul! Sen skulle vi till Christian men Johanna S var skittrött, vi kom hem. Bäddade, prata lite. Och sov, vaknade på lördagen åt frukost, fixade oss och jag & Jennie mötte saknade TOVE! Skitrevligt, sen åkte vi till farsta. Kollade runt köpte donken,¨åkte hem. Fixade oss. Tog tio i bussen mot gullmars. Denice Sasha Micaela och Felix hoppade på vår buss. Vi åkte till Nathalie som bodde exakt vid globen, hon har 5balkonger, pool och skit. NICE! Ja Micis Denice Jennie tog bussen vid halv tolv, vi mötte några på bussen. Åkte hem och jag däcka på direkten men smink o skit -.- uäk. Ja o Jennie har degat hemma, kollat på svensson svensson, bb som vi missade i fredags. Ätit, pratat, garvat. Massor! Men nu ska jag till henne och hjälpa till med packningen, hon ska till sin mami. Men hon sover hos mig, hallå its sunday hiihhi. Ser helt död ut idag men ni får en bild från igår som Felix tog. Hihihehehoho. Puss

112 ring och haffa denna brud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0