Get on the floor

Tjosan! Igår va jag o Jennie ute, tror jag(?) Kom hem vid nio, kollade bb. Peter i mitt hjärta ♥ Sen duschade vi, la oss i sängen kollade på en skräckfilm fattade nada.. Sen somnade vi, imorse gick jag upp tio över sju och Jennie halv åtta. Jag åkte tidigare o Jennie va kvar hos mig ett tag. I skolan hade vi typ tjafs om vad vi skulle göra på klassens dag, vet inte om vi kom fram till att köra 8kamp eller kolla på film. DET SUGER! Sämsta klassens dag typ. Fyfan. Sen kollade vi på Bombay dreams på sv/eng. Och på SO:n nån krigsfilm. Sen slutade vi tio över ett. Ja åkte till Jennie, vi kollade på love and other drugs. Sen sleepover. Sen kom mami och hämtade mig, vi åt. Och nu bloggar jag. Hihi. Ska snart möta Nennie i brandbergen, sola. Sen möta några. Ska bli jättenice! Jag slänger in ett inlägg när jag kommer hem! Pysss

Turkiet förra sommaren. Ååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0