I smile for you

Jag somnade vid tolv igår, mamma ringde och väckte mig vid sju men kunde verkligen inte komma upp ur sängen så låg kvar till 10över åtta. Då gick jag upp, sminkade mig och klädde på mig. Lodare, som vanligt! Orkar inte ha äckligt trånga jeans eller tights, kallt med tights hihi. Jag ska till bussen när som helst, Slutar halv tre då träffar jag Jennie bob. Ikväll vet vi vad vi ska göra, ha de kuuuuul. Kom på att jag är hos pappa den här helgen också så de blir inte så mycket bloggning eftersom datan som jag igentligen ska ha hos där är hemma hos mamma och jag orkar inte bära den ända till Västerhaninge. Så de blir bloggning från mobilen utan bilder. I know, it sucks. Hihi. Pusssssss

Jag & Johanna i onsdags när brandalarmet gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0