Igår:

Jag & Angelica va hemma och degade. Sen började vi baka kladdkaka men gjorde kladdmuffins istället. Sen så orkade vi inte ha dom i ugnen eller något så vi åt dom, 3 var. Sen la vi dom sista 3 i frysen. Fyfan vad äckligt de va! Angelica gick hem halv tio. Vi tjugo i tio gick jag & mötte Ronja. Vi pratade om allt, så jävla skönt för bruden är så underbar! Kom hem vid tjugo över tio typ, då mådde ja illa som fan efter muffinsarna. Så jag tvättade bort sminket och borstade tänderna och somnade. Imorse vaknade jag halv åtta, satte bara på mig kläder och borsta gaddarna sen drog jag till skolan. Kom 5minuter försent :/ Jobbade hårt som fan. Sen va ja skitvarm och mådde dåligt. Så jag åkte hem. Har vilat lite, laddat ner låtar till mobilen. Väntar på att Ronja ska vakna så jag kan gå till henne. Sen vid tre träffar jag Angelica. Vi ska stanna hemma idag också. Orkar inte gården asså :) Bloggar senare eller snart. Ingen aning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0