Jävla axeljävel!

Godmorgon! Igår drog jag & Jennie till hennes mamma och hämtade lite things, sen satt vi ute en stund sen till Jennie. Vi åkte och mötte Teemu och Linus vid terminalen vid 10, Teemu drog vid halv elva typ. Då satt jag Jennie & Linus där och snackade, bråkade, skrattade, haha sjukt. Ja & Jennie började slåss och nu kan jag inte röra min axel. Min muskel är helt cpe, snackade med mamma och om det blir värre blir det väl antagligen till sjukhuset och kolla upp det. Men whatever, vi kom hem vid tolv. Då åt vi, sen gick vi upp och la oss. Ja vaknade tjugo i 9?!?! På grund av att ja inte kan ligga på axel och hade ont överallt o vettefan -.- Och vet ni? Jag & Jennie har inget liv så vi ska till grönan idag. Hah, skitkul ju. Men vi åker in dit vid ett typ. Jennie sover just nu. Jag & mamma ska ut med hunden sen så bloggar jag igen. Bloggar snart :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0