Kan tiden gå snabbare?


Kan bara någon göra så att den här ängeln kommer hem
igen? Att sakna en person såhära mycket är omöjligt. Jag
behöver den här personen. Utan henne är jag tom, har inte
träffat dig på otroligt länge. Jag skulle kunna göra vad som
helst för att få träffa dig? Allt med dig var så jävla kul. När
vi spelade in och körde flygplanet och jag flög in i väggen.
När det spöegnade ute och vi gick ut och sprang i regnet.
Eller när ja åkte in på sjukhus sen kommer jag ut ifrån läkar
rummet och där sitter du? Utan att vi visste det. Så jävla sjukt.
Alltså du och jag har gjort allt tillsammans. På sommarlovet
när vi saknade skolan och la oss utanför och grät. När vi var
i norrtälje, furuvik. Karusellerna vi åkte, vattenlandet? Din
födeseldag, spökhuset, alla gånger vi har bråkat och hatat
varann. Nu när jag tänker efter, hur kan man ens bråka
med en sån underbar person som dig? Eller första gången
vi träffades, i sexan. Du va Hannah Montana och jag va
Jacksson haha. Alla dina sjuka tankar som alltid kommer
upp i din hjärna. Du har knappt var där 2 månader. Hur
länge ska du behöva vara där? Dom tar ju död på mig!
När du skulle åka, då tänkte jag att jag skulle göra allt
för att inte tänka på dig så mycket för då hade jag bara
blivit deppig, de gick ganska bra ett tag. Men de går inte
längre. De är tomt, de finns ingen Tove här. Du va exakt
som mig, vi va exakt likadana. Samma problem, samma
medicinjävlar, alltid deprimerade, men de som var så jävla
bra var att vi hade varandra. Jag skulle inte släppa taget.
Nu öser bara tårarna ner, de går inte. Du är borta. Jag vill
att du kommer hem! De där är fan inte ditt hem. Du är
långt härifrån, Asså fyfan de känns sjukt! Jag vet att vi 
ses igen, men när?! Jag har ingen aning. Du har ingen
mobil, jag kan inte fråga hur du mår. Hade jag vetat 
att du mår bra hade jag inte vart såhära. Men nu vet
jag ju inte det. Jag är så jävla nervös, allt dödar mig. 
Allt med dig, fittkärleken. Det är dig jag behöver, 
prata igenom, ska jag gå med allt inom mig tills du
kommer hem igen? 1-2 år?! Bara tanken dödar mig.
Jag önskar att jag träffar dig så fort som möjligt. 
Jag älskar dig  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0