Mi madre

Heeeej! Igår åkte jag och Jennie till port73 och köpte present till mami, tog lång tid för jag inte kunde bestämma mig.. Till slut bestämde ja mig efter mer än en timme, då tog vi bussen till kulfång och gick därifrån till gården. När vi kom dit satt vi och kolla på film några minuter sen satt vi och pratade med Wille Gabbe och Osten. Sen åkte jag och Jennie hem nio. Kom hem tio över nio, sen vid tio gick jag till Jennie sen till Angelica lite snabbt. Sen till Jennie sen hem sen till Jennie igen. Vi kollade Bigbrother sen satt vi och pratade (asgarvade) för jag va på sjukt bra humör. Sen somnade jag efter att jag sa godnatt till mig sj. Åkte till skolan hade Engelska, sen åkte jag o Johanna upp till centrum, köpte coola och klubbor sen till so lektionen. Mötte Jennie snabbt sen till lektionen, vi kollar på en grymt bra film på so:n. Sen hade vi matte sen lunch, då åt jag o Johannis. Satt uppe i brandtrappan med Moa & Maddis, sen hade vi no. Efter det svenska sen läs. Åkte hem då, har suttit vid datan och lyssnat på musik. Väntar på mamma, hon fyller år idag! Congratz! Så vi ska käka sen drar jag till Jennie en stund och pluggar. Bloggar senare och ser what I gonna do then :D

Gammal bild. Butwhatever, Volim teeee ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0