MITT FEL!

Jag är så sjuuukt dålig på att blogga, allvarligt! Sen jag köpte mobilen har ja inte suttit vid datan, bara kollat face på mobilen. Måste ändra på det! Men i söndags köpte jag mobil, träffade Jennie en stund i brb sen gick ja hem och hon hem. Åt kina krogen med mami, sen kom Jennie till mig typ.. Och vi mötte Tom en stund. Sen gick vi hem och kollade bb hos mig. Gurkan åkte ut, ja ville att Gurkan skulle åka men nu ångrar jag att ja sa de för det är tomt i huset. Buhu.. Vid elva gick vi till Jennie, duschade & pratade. Jag somnade vid halv ett ungefär. Vaknade igår, gick t skolan. Najsnajs! Åkte till Jennie efter, vi tog typ kort. Hon pluggade & jag kollade på en skitbra beckfilm! Sen åt hon, sen gick vi till mig. Jag åt, sen satt vi uppe på mitt rum helt osociala mot varandra med sina mobiler, 3timmar?! De enda vi sa va typ : Kan du sluta sjunga? Hahaa assåå.. Sen vid halv tio typ mötte vi Tom med cykeeeln brorsan. Vi va med han ett tag sen gick vi hem, kollade bb hos mig. Åt, sen gick Jennie vid elva typ! Hihihihihiihih bloggar sen puss

Jag i söndags ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0