Checkaaa

Unv om 2 cool 4 school:
När jag ber dig blogga mer betyder det att du ska blogga på fritiden ditt mongo :-DDD
Svar: Du kaaan va mongo! Men ja orkar aldrig blogga på fritiden men ja ska göra mitt bästa för din skull! :D:D

matilda om One wish, come home..:
Vad har hänt med henne ? ;o
Svar: Tänker inte ta det på bloggen, tyvärr. Kan bara säga att hon inte bor kvar här i haninge pga vissa anledningar. Hoppas iaf på att hon kommer tillbaks snart :)

R  om Mcdonalds:
Såg dig på donken ;) :D heheheheh
Svar: Hihi gud vad cool du borde känna dig Ricky :D

Verro om Europiska unionens domstol:
Gillar du Linus eller är ni bara bra vänner eller vadå? :P hur lärde ni känna varandra? Bra blogg XD
Svar: Vi är bra vänner som kommer bra överrens, har inte känt han länge. Förut hälsade vi bara och pratade ibland, men nu har vi fått bra kontakt sen ungefär 1månad sen. Och det är jag happy för. Vi lärde känna varandra genom andra friends eftersom vi umgås med samma personer. Han är helt otroligt underbar person med bästa humorn nånsin. Hihihi min diarremongo Linus ♥♥

FRÅGESTUNDEN

Unv:
Är du gay? :-DDDD
Svar: Bara om du är de sexiboi :$

Moa:
Heeej, bråkar du och moa alakoski och e du oskuld :) kram
Svar: Heeej Moa :) Nej vi bråkar inte. Vi har tjafsat om en grej och har inte pratat efter det. Så vet inte hur det är just nu faktiskt :) Ja jag är oskuld. Kram


':
Hur är kontakten mellan dig Lissi & Michelle just nu? Din blogg är bra men blogga oftare! ;-)
Svar: Tyvärr sämre än förut :/ Vi hälsar i skolan och kan prata ibland. Jo jag vet dåligt med tid just nu men tack :) 


Linda: Varför gjorde du och Ernesto slut och vem gjorde slut? Har ni träffats som vänner efter ni gjorde slut? Ni va ju skitsöta!! Svar: Haha tack, det var jag som gjorde slut. Vi bråkade ofta och jag hade den perioden då jag va som sämst i skolan och behövde plugga så vi hade inte så mycket tid för varandra och lite andra saker. Sen när allt hade blivit bra i skolan så gav jag honom en till chans, men den rök när det hände en grej. Men vi är vänner nu iaf och det är jag sjukt glad över :D Ja de har vi faktiskt, lite mer än en månad sen så va jag & han hos mig och kollade på film. Lite långt och tråkigt svar men aa haha hoppas du blev nöjd iaf :p


klaudia:
Varför e jag bäst :$
Svar: För ja e din kuuusinvitamin :D


R:
Får jag chans på dig? (: <3
Svar: I dina drömmar absolut :D

:
hur många gånger har du varik kär o i vilka? :) <3
Svar:  Alltså gillat jättemycket är det 3personer. En av dom är Ernesto :) 

valpen:
ska vi strulla?
Svar: Hej Gluggeeen :) Bara om du hämtar mig med din peddoskåpbil och har valpar och mitt favoritgodis! :O




Fyfan vad jobbigt de där va, mitt huvud dör! -.- I skolan jobbade jag hårt! Skitstolt, på rasten drog jag & Johanna upp till centrum snabbt sen gick vi till gropen, där va Johanna P och Linda, vi solade med dom en halvtimme och gick till tekniken. Där var de kaos, slutade med att rektorn skjutsade mig och rädda Johanna till vårdcentralen, där satt vi ungefär 1 timme och 20min sen tog jag bussen hem och har pratat med mamma om skolan och sen hoppade jag in i duschen och sitter nu vid datan. Ska äta snart, sen träffa Jennie. Vi ska till inn och finn och köpa present till min mamma som fyller år imorgon. Sen drar vi antagligen till gården, bloggar kanskeee ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0