Fade into darkness

Hej brollor! Sitter i mitt kök just nu. Dampar på hunden och har ätit frukost. Ska strax sätta på mig skorna och börja rulla till skolan. Har SO, jobbar väl antagligen med Minna i min klass då. Sen har vi No, lunch, då ska jag hem o ut med hunden, efter det engelska, matte och sen läs. Slutar 15.25 -.- Efter det blir det gymmet med brudarna. Idag ska vi köra hårt för i helvete. Igår var alla trötta och döda så vi körde inte hårt alls. Gick/sprang/cyklade 20 minuter. Körde mage lår och annat. Boxades lite också hehe. Inte så speciell dag igår, på kvällen var jag & Elvis med Gjinnen och Ian. Sen tog jag bussen hem med Ian, Gjinnen Nisse & Wille. Mötte Angelica i brb ch ick hem, somnade tjugo över tio. Blev väckt imorse, har vart ute med hunden och ska till bussen typ nu :) Bloggar när jag har gymmat/duschat & ätit. Ikväll vet jag icke vad som händer, känns som jag hhar bestämt nåt men de kommer väl fram sen :)

Jag & Gluggish i tisdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0