Håltimme

Hej bröder från andra mödrar! Min bloggning har varit usel. Jag är nu hemma, åkte från skolan vid tio över tolv. Har varit hemma ett tag nu, varit ute med Maja och kollar på disney channel. Ska ta hel bussen till skolan eftersom jag börjar kvart över två because att slöjd läraren inte va där. Då har vi musik sen slutar vi. Onödigt men aa. Efter skolan träffar jag Angelica sen ikväll ska vi brudar lösa en grej fyfan den fittan asså. Aja men vi hörs sen, puss!
Nu kommer lite bilder från dom senaste dagarna

Naglar jag gjorde hos Micaela :)

I lördags när mami skjutsade mig till Micaela

Jag & Bestis i lördags

Micilola, loveu

Mario

Yäää

Jag & Denajsbajs i lördags natt

Jag & Micaela igår på morgonen :)

Pinkie girls igår

Fina du!

Igår när vi åt sushi!

Yesterday innan vi drog till rudan med alla girlsen & boysen

Jag & Meyrem i skolan för typ två timmar sen. Utan henne i skolan är de piiiiisss

En till pinkie bild

När jag var ute med hunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0