Handen brollan

Hej mina bröder! Efter maten drog jag & Angelica till handen, sen kom Elvis & Meyu. Vi gick runt lite och pratade, sen gick vi till terminalen och mötte Casey, sen Micha, Alex & Malcolm. Vi satt med dom en stund sen drog jag Elvis & Meyu till henne. Hon har fått airmax iphone & data. Fuck vad sur jag blir! Kom hem för typ 15minuter sen, har borstat gaddarna och satt på film ( Dieselråttor och sjömansmöss ) min favoritfilm :) Ska kolla lite bloggar och fb sen kolla på film sen sova. Ska upp sju. Ska ta kvart i åtta bussen, har inte gjort matteläxan så ska göra den i skolan med typ 5stycken medans alla andra börjar halv nio -.- KUL! Nu kommer lite bilder från igår


HEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0