Hos nennie

Tjo! Förlåt för jag inte bloggat. I fredags var jag Madde och Jennie på bio och såg crazy stupid love. Skitbra. Sen gick vi hem t mig ut med hunden och satt hos mig. Sen drog Madde hem och jag och Jennie gick till skyttens typ vid bussarna och mötte alex Homie gluggen och Amanda ortman :) vi va med dom ett tag. Sen drog Amanda o gluggen. Jag Jennie och alex satt o prata om allt. Vid halv fyra rörde jag o Jennie oss hemåt. Gick ut med hunden och sen la vi oss i sängen och vi somnade efter ungefär 15 minuter. Vi vaknade runt halv ett igår och gick ner och frukost och gjorde muffins med glasyr. Gottttt! Sen kom mamma hem. Fy vad jag har saknat henne! Hon hade köpt polska drickan och en massa godis o smycken o navel piercing. Skitniceeeeeee. Sen duschade jag och vi drog till Jennies mamma. Vi åt och tog det lugnt Med film. Sen drog vi ut o mötte Sasha alex Adde Rickard gjinnen Mumin Nisse Jocke Pontus. Vi Drog hem till Jennie och satte på en rulle sen snAckade jag med Dennis lite. Soooov och på morgonen har Vi ätit frukost o kollat på en film kommer inte ihåg va den heter och nu kollar vi på hipp hipp hora. Ska hem snart mamma ska avfärga o färga mitt hår ljusbrunt :)) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0